Funderar på att skaffa ett co2 system till karet. Tänkte bara kolla först om någon vet vart man kan fylla på tuber, helst i växjö-området.
Var kan man fylla på co2-tub?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Jag använder mig av en firma som säljer och fyller på brandsläckare. Har en 10 liters tub som jag behöver fylla på ett par gånger om året.MVH PeterKommentar
-
Kapar tråden här och passar på att fråga var du fyller på och vad du betalar? Jag har ringt runt lite i Skövde-trakten utan att lyckas hitta någon som gör detta till humana priser (500 SEK för 6 kg är inte OK). Kidde i Skövde sade iofs att han tidigare gjort det för ca. 300 SEK men efter flytten i somras har den verksamheten för tillfället hamnat limbo.Kommentar
-
-
Kapar tråden här och passar på att fråga var du fyller på och vad du betalar? Jag har ringt runt lite i Skövde-trakten utan att lyckas hitta någon som gör detta till humana priser (500 SEK för 6 kg är inte OK). Kidde i Skövde sade iofs att han tidigare gjort det för ca. 300 SEK men efter flytten i somras har den verksamheten för tillfället hamnat limbo.MVH PeterKommentar
-
De ligger vid korsningen Östra leden/Hasslumsvägen. Han menade att de kanske kommer igång med att fylla tuber senare under hösten men det var nya krav på utrustning och säkerhet som gjorde att det dragit ut på tiden. Han vet besked innan slutet av Augusti.Kommentar
-
Kommentar