kmr lite update med bilder en del kvar att göra, men förhoppningsvis kmr det igång med vatten i veckan som kmr. Tråkigt så har jag försökt snåla lite med bygget så det kmr inte bli ngra moduler i burken ,
Bygga Kar
Kollaps
X
-
-
-
-
-
-
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
Snyggt! Äntligen börjar det ta form!
Svårt att se på bilerna men täcker luckorna några cm ner på burken? Om inte så är det lika bra att du fixar det direkt. Dels så kommer det läcka ljus och sen är det inte snyggt att se vattenytan, jag har provat .
Ser fram emot att se det uppfyllt och med firrar i!Kommentar
-
Snyggt! Äntligen börjar det ta form!
Svårt att se på bilerna men täcker luckorna några cm ner på burken? Om inte så är det lika bra att du fixar det direkt. Dels så kommer det läcka ljus och sen är det inte snyggt att se vattenytan, jag har provat .
Ser fram emot att se det uppfyllt och med firrar i!Kommentar
-
-
Nice! Sätt lister på kanterna ner mot golvet också så blir helhetsintrycket av en hel möbel mycket bra. Men det kanske du redan tänkt på!
Jobbigt att ha mycket ljus bakom, alla små springor mellan lister syns ju galet mycket. Bygger man något annat syns ju aldrig de små missarna med en millimeter hit eller dit. Jag retar mig själv otroligt mycket på mina små springor. Har funderat på att sätta typ gummilister mellan luckorna men det blir ju jobbigt när man öppnar dom för då följer alla med. Att sätta något bakom funkar ju men då måste man ta bort luckorna i en bestämd ordning... Problem är till för att lösaKommentar
Kommentar