If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sent skall syndarn vakna Den informationen har legat rätt länge i kalendern på första sidan.
Dock tycker jag att det är lite dåligt att de ännu inte har släppt hela programmet - för min del bokade jag nu upp annat den helgen.
Det är tätt med akvaristiska aktiviteter i höst
Sent skall syndarn vakna Den informationen har legat rätt länge i kalendern på första sidan.
Dock tycker jag att det är lite dåligt att de ännu inte har släppt hela programmet - för min del bokade jag nu upp annat den helgen.
Det är tätt med akvaristiska aktiviteter i höst
Aj katten. Jag som gått och väntat på info om AD från arrangörerna. Nå, det visar kanske att vi bör överväga att göra kalendern mer synlig på vår Första sida.
Jepp, och nu står där också att program och prisinfo kommer i augusti på hemsidan, så vi får hålla ögonen öppna och vidarebefordra informationen när den kommer.
Jepp, och nu står där också att program och prisinfo kommer i augusti på hemsidan, så vi får hålla ögonen öppna och vidarebefordra informationen när den kommer.
På vilken hemsida? Jag har lite svårt att hitta den informationen!
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Kommentar