Hoppas verkligen att dessa fiskar inte importeras till Sverige, eller EU!
inte nu igen!
Kollaps
X
-
inte nu igen!
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seTaggar: Ingen -
Tyvärr är det nog bara en tidsfråga innan vi har dom här.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd. -
Dom är inte lagliga att ta in i EU
tror att det är lite överdrivet, inte många har sett injicerade fiskar i Sverige.
tyvärr har Asien en annan uppfattning.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Vi får verkligen hoppas på att vi inte behöver se dom hos lokala akvariebutiken3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
samma färg som sedlar lyser när man kollar om dom är falskajag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Falska grisar?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Mycket tråkigt att se. Men, enligt mig, precis lika javligt med hormon sprutade ciklider.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Alltså .. det rör sig inte om injektion av färg, utan transgena fiskar. Man har fört in gener som producerar fluorescerande proteiner. Avkomman från dessa levande ficklampor kommer således också lysa. Ganska coolt, men knappast helt pk.Senast redigerad av Johan W; 04 July 2010, 13:10.Kommentar
-
All avkomma lyser inte då genen muterar tillbaka. Jag tycker personligen att detta är bättre än t ex slöjfenor och defekta kroppar (ex slöjstjärt). Jag tycker dessutom att det är rätt intressant pga mitt vetenskapsintresse. Jag hade nog skaffat zebracikliderna om det varit lagligt...Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Kommentar