If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
min gissning va en Geophagus Steindachneri, men har hade uppgift om att det var en Pellegrini. Dvs Gul tuppkam och det kan väl stämma perfekt antar jag. Den andra tycker jag ser ut som en salvini, men de finns ju inte i colombia så det kan det väl inte vara?
snygga i alla fall.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
min gissning va en Geophagus Steindachneri, men har hade uppgift om att det var en Pellegrini. Dvs Gul tuppkam och det kan väl stämma perfekt antar jag. Den andra tycker jag ser ut som en salvini, men de finns ju inte i colombia så det kan det väl inte vara?
snygga i alla fall.
Den 1a är nog som du säger en Geophagus pellegrini
den 2a tror jag är en Cichlasoma atromaculatum
snygga i alla fall.
Den översta är definitivt inte en Caquetaia myersi så mycket vet jag.
den andra ser ut att vara som ove sa en Cichlasoma atromaculatum, och den ser mycket trevlig ut dessutom
Den översta är definitivt en geophagin och det ser definitivt ut som den kommer från "Geophagus" steindachneri-gruppen. Pellegrini låter därför mycket troligt.
Kommentar