If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cichlid Atlas har jag läst rätt mycket i, sanslös bok. Man behöver dock ettan för att verkligen få ut något av den, tvåan är en slags fortsättning på ettan.
Upptäck vårt sortiment för en inspirerande vardag! Hitta nästa läsupplevelse, allt för ditt kreativa projekt och barnens lek. Alltid bra priser, fri frakt från 299 kr och snabb leverans. Välkommen in till Adlibris!
Upptäck vårt sortiment för en inspirerande vardag! Hitta nästa läsupplevelse, allt för ditt kreativa projekt och barnens lek. Alltid bra priser, fri frakt från 299 kr och snabb leverans. Välkommen in till Adlibris!
Barlows bok är riktigt bra, en riktig läsbok (=inga foton), som man kan lära sig mycket av. Vill minnas att Ola har recenserat den i CB, men kommer inte ihåg i vilket nummer.
En annan bok (ett veritabelt kraftpaket på nära 4 kilogram) som väl försvarar sin plats som uppslagsverk i bokhyllan är Die Buntbarsche Amerikas I-III av Rainer Stawikowski och Uwe Werner (I och III) samt Ingo Koslowski (II). Se t.ex. recensionen i CB nr 2 2007.
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
En annan bok (ett veritabelt kraftpaket på nära 4 kilogram) som väl försvarar sin plats som uppslagsverk i bokhyllan är Die Buntbarsche Amerikas I-III av Rainer Stawikowski och Uwe Werner (I och III) samt Ingo Koslowski (II). Se t.ex. recensionen i CB nr 2 2007.
finns den nu som en bok? det är väl tre böcker? otroligt bra men väl bara på tyska? (skönt att jag kan det hyftsat)
Barlows bok är den bästa bok om ciklider som getts ut och en av de bättre populärvetenskapliga böckerna jag läst. Men det står inget om hur man sköter dem i akvarium.
Barlows bok är den bästa bok om ciklider som getts ut och en av de bättre populärvetenskapliga böckerna jag läst. Men det står inget om hur man sköter dem i akvarium.
Kommentar