Nu är den stora torkan här två inlägg sedan 1800 nu 2200 och det är Lördag
Torka på inlägg
Kollaps
X
-
Torka på inlägg
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenTaggar: Ingen -
-
Jepps... heldött! Och det lilla som skrivs här är helt humorbefriad.... eller så är det bara jag som tycker att bubblande rumpor är bra humor. *hehe*
Har noterat senaste tiden att de flesta inlägg med rena "basic-frågor" ofta står obesvarade eller får ett "halvt" svar av någon enstaka person, trots att det finns hur mycket kunskap här inne som helst. Ibland hjälper det att vara inne och röra om lite , slänga ut sin egen lilla kunskap och teorier... då vaknar gärna behovet hos andra att dela med sig av sina tyngre erfarenheter.
NCS-forumet känns definitivt lite som "Klubben för inbördes beundran" var det är svårt för de som inte skapat sig ett namn för länge sedan att få vara med. ...vilket förresten är den vanligaste orsaken till forum- och chattdöd. ..eller så kanske det beror på att forumet på ciklider.se är så otroligt mera levande och trevligare så varför sitta här och uggla?Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Kanske alla tittar på melodifestivalen.........den lär vara skojjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Själv såg jag på Titanic med grabbarna (hade mycket att förklara i den filmen). Båda hade lärt lite om båten i skolan.... och när de dryga 3 timmarna var slut så var de helt eniga i att det var en jättebra film... och ännu roligare, de höll med mig i att det var en vacker kärlekshistoria!
(Varför saknar detta forumet ett hjärta på smily-listan? )Newbie December 2009
-
men om alla som skriver här då skriver nåt helt onödigt så ökar ju antalet inlägg drastisktMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
Sänker nivån lite till och kastar in lite Aftonbladet Snoppfiskar:
Newbie December 2009
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jag har ärligt sagt tröttnat.
När man får höra från personer som skrivit en tiondel av vad man skrivit att man inte bidragit ett skit till forumet så blir det för mycket. Det är pajasfasoner när man själv inte lägger manken till för att hålla igång forumet.
Det var inga som klagade över att jag lyckades privat ordna ett avtal för alla medlemmar i NCS angående astaxanthin (förutom de som felaktigt benämnde det som målarfärg för fiskar).
Jag är trött på otacksamheten och på smutskastningen. Jag lyfter inte fram något annat forum som bättre och tycker det är riktigt tragiskt hur det här forumet devalverats och smutskastas både här och där på nätet. Riktigt oförtjänt och det görs av personer som knappast bidrar grymt mycket till sajten alls. Jävla gnällande är vad det är och man tröttnar rent ut sagt på att engagera sig.Kommentar
-
Kommentar
-
Akvaristik är inget ämne som lämpar sig speciellt väl för "många inlägg per minut"? Akvaristik tar tid, kräver eftertänksamhet och detta rimmar ju inte väl med många inlägg.
När hobbyn går över i en meta-diskussion, är riskerna många och stora. Jag ser det på hiffirumen här i Sverige. Medicineringen är inte enkel men det går.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar