CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Nee tyvärr inte, dom är ju som sagt inte så unga längre Men jag har fortfarande förhoppningar på denna hane, han har nog inte fattat än att han är nummer 1 nuMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
Lite mer bilder på mina Salvini och en på min Festae720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Riktigt fina Salvini. Honan på bild 1 och 3 eller? Jag ser fram emot att mina växer på sig.
Festae ser rätt "grym" ut på den bilden...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
mm det är honan på bild 1 och 3, tyckte mina växte väldigt snabbt, tror hannen va närmare 15cm efter 6månaderSenast redigerad av Thompa; 03 December 2010, 17:29.720liter CA
Parachromis loisellei
250liter CA
Thorichthys meekii yngel
-
Kommentar
-
-
Mina är väldigt små och jag har haft dem 1 månad. Dock ser jag ingen med fläck på gällocket. Vilken storlek börjar det synas? De är båda bruna men en är dubbelt så stor som den andre.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hmm tänkte jag aldrig på, köpte en grupp på 4 fick 1 hona o tre hanar, märktes väll mer på att hon va den enda av dom mindre som vågade färga ut720liter CA
Parachromis loisellei
250liter CA
Thorichthys meekii yngel
-
Herichthys Deppi
En av de 7 st som simmar omkring i Genarp.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Vilken skönhet! Var hittade du den?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Vilken snygg Deppi. Artregistret?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
Kommentar