tack allihopa!
CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Har tagit några mindre bra foto som visar den vita färgen så jag får väl posta dom senareCAKommentar
-
får ta några foto på mina oxå!CAKommentar
-
Kommentar
-
Mjo nånting sånt, antar att det är perfekt belysning i karet det är filmat också. Saknar det blå/gröna i mina shinespots men de har ju istället de vackra fläckarna istället. Jag har snokat rätt på ett par fast då heter dom inte "freshwater creek" utan bara "belize" men men kan inte ta dom nu då Sverige är en isbit .SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Var på besök hos Niklas Larsson i Stenungssund förra lördagen.
Han har en del lite äldre pjäser i sina kar, äldre men mycket ståtliga.
Den här synspilahanen plockade jag hem från USA i oktober 2003, då var han 5-6 cm.
Nu är han väl 35 om mitt ögonmått stämdeÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
C Bocourti, den här pläsen fanns också hos Niklas Larsson.
Tyvärr väldigt blyg när kameran kom fram, men rejält stor mer än 35 cm tror jagÅter till CA
-
Splendida, detta är den "lilla" hanen som Niklas har, den andra var några cm större.
Denna pjäs var också drygt 35 cm. Ovanför syns en sysnpilahonaÅter till CA
-
Oooooh va snygg den är!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
riktiga biffar vår vän i stenugnsund har... grymt fina bilder jinnarp!!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Ojojo vilka firrar. Måste ändå säga att splendidan är något extra!
Förlåt den okunnige, vad menar du med normalform? Är den andra framavlad för att lyfta fram extra mycket färg eller?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Troligtvis så är det denna form som är vanligast i det vilda.Åter till CA
Kommentar