tack tack
CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjur -
Superfina.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Tack för alla vänliga kommentarer ingen aning om längd på JD men gissar att hannen e runt 14-15 cm och honan ett par cm mindreSenast redigerad av Thompa; 26 November 2010, 06:26.720liter CA
Parachromis loisellei
250liter CA
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Vieja sp. coatzacoalcos F2
Detta paret är från kullen jag sparade för ganska exakt 1år sedan
Hane 24cm hona 20cm, bra tillväxt tycker jag
1.hane
2.hane
3.hona
4.haneCAKommentar
-
720liter CA
Parachromis loisellei
250liter CA
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Så jäkla fina!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Varje gång jag är inne i denna tråd får jag planer på att skaffa ett kar till och flytta mina jordätare från mitt 1100-liters till förmån för CA.
Hade viejor för 20-25 år sedan. Då var inte utbudet så stort. Synspila var vanliga. De är ju fina, men de olika viejor jag kan se i denna tråd får mig att planera om i karen...Jäkligt bra bilder på fina fiskarKommentar
-
Som alltid Robin har du jättefina bilder och fiskar, en sann isnspiration. Och måste nämna det när det nämnes synspilum eftersom det har varit lite av en gammal art.. Kolla in denna film på ett nästan obeskrivligt vackert par, måste ha måste ha.. http://www.youtube.com/watch?v=fBj6RpZcqTYSA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Som alltid Robin har du jättefina bilder och fiskar, en sann isnspiration. Och måste nämna det när det nämnes synspilum eftersom det har varit lite av en gammal art.. Kolla in denna film på ett nästan obeskrivligt vackert par, måste ha måste ha.. http://www.youtube.com/watch?v=fBj6RpZcqTY
Såg du denna på samma ställe?
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
Undrar hur gammal den puckeln ärKommentar
-
Kommentar
-
Fina bilder Robin, det ser nästan ut som om det var mitt zonatapar efter ett par timmar i en sträckbänk.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Som alltid Robin har du jättefina bilder och fiskar, en sann isnspiration. Och måste nämna det när det nämnes synspilum eftersom det har varit lite av en gammal art.. Kolla in denna film på ett nästan obeskrivligt vackert par, måste ha måste ha.. http://www.youtube.com/watch?v=fBj6RpZcqTYÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
Kommentar