Schyssta bilder!! Ser fram emot att mina växer på sig, menjag ska njuta medan de växer och har ingen brådska egentligen.
CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
kul att ni gillar bilderna...tror där är fler på lager men jag ska kolla på det imorrn natti..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Vilka snygga fiskar (och bra bilder) Micke! Argenteorna är underbart fina. Hur stora är de nu (för det var väl de du fick tag på som ganska små i Nol?)?
/JockeKommentar
-
Kommentar
-
Riktigt snygga firrar, åh va jag blir sugen på att skaffa jaggor720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Kommentar
-
tjena jocke Den störste som är en hane är väl runt 15-16cm nu de andra är mellan 10-12cm ja det var små när jag fick dom kanske 5-6cm ca men de har vuxit hyfsat iaf hehe..betydligt lugnare dessutom inga marodörer som de förra var utan lugna fina en kanon fisk! hittade 5 bilder till så jag kör dom nu visserligen samma firrar men det lär ju dröja innan jag lägger in igen hehe,Har en fråga de första 2 bilderna är på min Motaguense har en singel lugnast så men är det verkligen en hane??Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
ok misstänkte det åxo nu när den har växt ytterliggare...hon får gå här skitfin firre... ensam hoppas jag hon inte blir för aggressive kan ju bli rätt tuffa tackar för den trevliga responsen från bilderna...Senast redigerad av Micke Jarhl; 18 October 2010, 16:33.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar