Några bilder från min sida hade tänkt fota mina nykomlingar men dom var inte så intreserade av det. Var iaf köpte ett par A.Citrinellum tänkte dom skulle gå med V.bifasciata. Hoppas dock dom blir tuffare blir överkörda som lägget är nu . Köpte även ett litet par av som kan vara en av dom tuffaste CA-ciklider trots sin storlek A.nigrofasciatus (sebraciklid). Går nu med cubacikliderna i ett 310l funkar över förväntan än så länge iaf. Här kommer bilder med skiftande kvalite några av dom fiskar jag har hemma nu.
CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Snygga firrar.
Några till
Zebrahanne samt Sajicayngel 1 månKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Tack. Gillar sebrorna mer och mer hade ett par tidigare tyvär blev om jag inte minns fel blev min hona upp äten av min Jaguar hane. Rätt komiskt när jag flyttade ner cubanerna till sebrorna det första sebrorna gör är att dom flyger på den ungefär fyra gånger så stora cubahanen. Dom har helt klart ingen aning hur små dom är. Din hane ser rätt stor ut eller? Väldigt fin iafKommentar
-
Några bilder från min sida hade tänkt fota mina nykomlingar men dom var inte så intreserade av det. Var iaf köpte ett par A.Citrinellum tänkte dom skulle gå med V.bifasciata. Hoppas dock dom blir tuffare blir överkörda som lägget är nu . Köpte även ett litet par av som kan vara en av dom tuffaste CA-ciklider trots sin storlek A.nigrofasciatus (sebraciklid). Går nu med cubacikliderna i ett 310l funkar över förväntan än så länge iaf. Här kommer bilder med skiftande kvalite några av dom fiskar jag har hemma nu.
[ATTACH]26455[/ATTACH]
[ATTACH]26456[/ATTACH]
[ATTACH]26457[/ATTACH]
[ATTACH]26458[/ATTACH]
Härliga foto cronan.
gillar chacamaxen har det inte blivit lek på dom än? e det samma fisk på fotona eller är det båda bifasciatorna?CAKommentar
-
Nix ingen lek än. Första är på honan börjar undra om det är en hona tyckte äggröret var på väg ut för en vecka sen . Men sen hände inte mer. Det andra är på hanen. Dom har fått jäkla attityd problem först ville dom slå ihjäl cubanerna så jag flyttade dom. Och köpte Citrinellom och nu himmeln slå ihjäl dom i stället. Fortsätter dom likadant i morgon så får jag flytta jaguarena till deras kar i stället.Kommentar
-
-
ca
Shena igen som vet vart man kan få tag på ca i närheten av ljungby?
Tack på förhand
Mvh KrilleCA! finns inget annatKommentar
-
Jodå zebrahannen är rätt stor 15cm skulle jag tippa med fenor. Honan hälften mer eller mindre.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
En bild kan säga mer en tusen ord. Försökte släppa ihop jaguarerna med bifasciaterna. Fick dela på dom efter 2min. Kampen var över ganska snabbt och vinnare blev jagga hanen sen ville han ha bort båda bifacsiaterna från karet. Så det var bara att börja möblera om i karen. Ibland är det mindre härligt med CA.
Kommentar
-
En bild kan säga mer en tusen ord. Försökte släppa ihop jaguarerna med bifasciaterna. Fick dela på dom efter 2min. Kampen var över ganska snabbt och vinnare blev jagga hanen sen ville han ha bort båda bifacsiaterna från karet. Så det var bara att börja möblera om i karen. Ibland är det mindre härligt med CA.Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
Kommentar