CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Mitt nya 720 CA kar med ett par zebraciklider.
Framtiden får utvisa vad som mer ska i. Det ser rätt skönt ut med bara detta par.
Det går lite ströfisk som blivit över från barnens akvarium också, men det får man bortse ifrån.
Två av lysrören är väldigt gula och växten i mitten ska senare bort men är grön egentligenSenast redigerad av Norrland; 02 October 2010, 04:14.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Fresta mig inte...
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
istlanum är riktigt fin. Karet ser också ut som en mindre sjö på dina bilder, läckert. Hur djupt är det?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tjena här kommer en bild på en salvinihona som jag haft MVH Lelle
ps ursäkta skärpan men nu går det i allafallSenast redigerad av jemtlänningen; 02 October 2010, 16:57.Kommentar
-
-
Riktigt snygg Salvini. En rejäl kull på gång oxå.
Är det riktiga växter du har? Fungerar det med Salvini, eller är den tuggad?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tackar! Tjena det är gamla bilder dom finns inte kvar nu växterna var riktiga ock lite tuggade och det vart en kull med yngel. kan säga att jag är i uppstart igen. MVH lelleKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Här kommer mer bilder första salvinihane.Bild två jack deampsy par. bild tre unga citrunellum MVH LelleKommentar
-
Kommentar
-
Nej tyvärr har jag inte det. Men jag håller på och bygger nytt kar så det kommer att bli nya ca under vintern. Bygger allting nytt som jag vill ha det typ ett akvarieskåp för plats för 3st kar och det största blir på 614 liter med måtten 210*65*45 kommer att köra tre arter i det karet. det blir salvini .texas och nicuragense. Pluss kanse någon mer art men jag vet inte riktigt vilken än har du något förslag eller räcker det med dom tre som jag räknat upp. MVH LelleSenast redigerad av jemtlänningen; 03 October 2010, 07:53.Kommentar
-
Nej tyvärr har jag inte det. Men jag håller på och bygger nytt kar så det kommer att bli nya ca under vintern. Bygger allting nytt som jag vill ha det typ ett akvarieskåp för plats för 3st kar och det största blir på 614 liter med måtten 210*65*45 kommer att köra tre arter i det karet. det blir salvini .texas och nicuragense. Pluss kanse någon mer art men jag vet inte riktigt vilken än har du något förslag eller räcker det med dom tre som jag räknat upp. MVH LelleCAKommentar
Kommentar