CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
-
Håller med alla tidigare kommentarer om argentean! Supersnygg firre, hur är den i humöret?SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
-
Ser ut till att vara jäkligt stora och grova... synd man inte ser dom från sidan hade varit intressant att se!CAKommentar
-
Jag får tacka för alla fina kommentarer på Argentean.
De flesta argenteor som jag haft förut har varit rätt så jobbiga i humöret.
Denna hane verkar vara lite lugnare, honan verkar dock vara lika jobbig som andra argenteor.
Men hon är iofs mest arg på den lite mindre hane som också går i karet.
Jag hoppas ju på att få lite yngel från dessa någon gång i framtiden, men det lär vara rätt svårt att få argenteor på såna tankar. Någon som har en idé på något som kan hjälpa till.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Jag får tacka för alla fina kommentarer på Argentean.
De flesta argenteor som jag haft förut har varit rätt så jobbiga i humöret.
Denna hane verkar vara lite lugnare, honan verkar dock vara lika jobbig som andra argenteor.
Men hon är iofs mest arg på den lite mindre hane som också går i karet.
Jag hoppas ju på att få lite yngel från dessa någon gång i framtiden, men det lär vara rätt svårt att få argenteor på såna tankar. Någon som har en idé på något som kan hjälpa till.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Micke började. (kapa tråden alltså)
Vet du om det blev nåt, Christer?Kommentar
-
Mina lekte ju 2 ggr när dom var i tonåren, dvs när dom precis blivit könsmogna, vid sådär 13-14cm, blev ju inget av lekarna, äggen var borta efter nån halv dag bara, hanen skulle bara ha ihjäl honan direkt efter lekarna..Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Vad ar detta? Dom ar till salu. Funderar lite pa att skaffa.
Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
Kommentar