CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
nä jag vet hihi..lite lat sen har det ju varit fint väder och då finns det ju annat att pyssla med men jag återkommer snart..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Bidrar med några bilder. Tror jag har yngel eller lek på 90 procent av mina fiskar vet inte om det är värme höjningen eller bara det att jag inte byttat vatten lika ofta som jag brukar göra. Hoppas på bifasiatorna nu också har börjat gräva något enormt och honan äggrör börjar synas.
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Bidrar med några bilder. Tror jag har yngel eller lek på 90 procent av mina fiskar vet inte om det är värme höjningen eller bara det att jag inte byttat vatten lika ofta som jag brukar göra. Hoppas på bifasiatorna nu också har börjat gräva något enormt och honan äggrör börjar synas.
[ATTACH]25661[/ATTACH]
[ATTACH]25662[/ATTACH]
[ATTACH]25663[/ATTACH]
[ATTACH]25664[/ATTACH]CAKommentar
-
-
Tackar allihop. Jodå alltid kul med lek tycker jag och jaggorna iaf . Eller så blir det jag som tittar förbi dig Salmberg. Kan höras i veckan.Kommentar
-
Fick hem lite ny fisk från tyskland i tisdags natt, Rickard(Jinnarparen) var nere hos tillman hobby zoo och handlade hem en hel del ovanliga, intressanta arter
För min del så blev det
10st H. Bartoni
8st H. Labridens "white"
8st H. deppi (tyvärr 2st döda vid ankomst)
Tog några halvtaskiga foto som hastigast i går.CAKommentar
Kommentar