CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
...alla tittar inte på bröllop...
...i varje fall inte jag..
Lite fiskbilder från dagesn fotosession.
Var hemma hos Robin H och snackade lite fisk med Robin och Salmberg, inspirationen kom som på beställning....Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
...och lite till...
.bland annat en som inte hör hemma på denna avdelningenÅter till CA
-
Kommentar
-
Fast jag tycker ändå att godmanni hanen hade passat bättre i mitt kar hehe..CAKommentar
-
Nja, vi får väl se vad det blir med det...flygs det hit en massa ny fisk så behöver jag ju så klart plats...Åter till CA
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Härligabilder allihop. Bidrar med ett par bilder jag med kanske inte avsamma kvalite men va f-n. Först vad jag tror är min favorit här hema V.bifasiata Rio chacamax iaf delad första plats med jaggorna. Först hanen och sen honan. Och slutligen en bild på Cuba hanen. Har fiskat upp ett 40-tal yngel som jag matat 4-5 gånger om dagen och bytter vatten varje dag. Det konstiga är att ynglen som går kvar hos föreldrarna växer minst lika fort och dom får mat max två gånger om dagen och bytat vatten c.a var femte dag
Kommentar
-
Godmanni par
Hona två första fotona och hanen det sista, honan har det inte lätt blir misshandlad av hanen rätt så ofta, fast det finns gömställe så väljer hon att simma i det öppna! men hon har börjat få lite bättre färg nu inte lika grå brun och trist som hon varit tidigare.CAKommentar
-
-
-
fina firrar cronan, robin,jinnarp ska faktiskt göra ett ryck nu hittade kameran köpt nya batterier på laddningMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar