riktigt fina CA:are!
CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
nä jag har inte studerat dem så noga, ska försöka ge dem en egen burk så småningom, så de kan få lite lugn och ro, känns som de är väldigt skygga i beteendet och står sig slätt mot de flesta andra centralare men det kanske bara är en känsla jag harMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
tack (dre oxå)
nä jag har inte studerat dem så noga, ska försöka ge dem en egen burk så småningom, så de kan få lite lugn och ro, känns som de är väldigt skygga i beteendet och står sig slätt mot de flesta andra centralare men det kanske bara är en känsla jag har
Båda mina bartoni har allt som oftast turbon påkopplad och viker inte ner sig i första tagetÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Tjena jinnarparen snygga bilder på dina fiskar .Hur många akvarier har du och hur stora är de, MVH lelle.Kommentar
-
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Mitt lilla salvini par's första lek, blev lite förvånad när jag såg romkakan på roten
oh om ni undrar va blurren nere på bilden är så är den en liten linslus till jack dempsy720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Kommentar
-
Hej har du någon bild på ditt största. själv är jag på uppstart.Håller på att bygga ett 700liters kar.Tänkte börja med synspillum och texas och freidrichstalii är det en bra blandning tro.Kommentar
-
När det gäller karet så startade jag denna tråd när jag var klar med ombyggnaden förra sommaren http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=61136Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Nytt kar
Köpte ett begagnat kar av en vän. Ett Akvastabil 660l.
Det följde även med ett lekpar V.Synspila. Min tanke är att det ska gå 1-2par till i detta kar om några dagar.Kommentar
-
Kommentar
-
Ja det är riktigt gött att det är igång nu. Hanen är ganska ljus men har en snygg blå färg som inte syns på bild. Honan är mycket rödare och skiftar mer i färgen.. Mätte hanen till 30cm innan åkte mer i karet..Kommentar
-
Kommentar