CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Misstänkte att det fanns resurser bakom dessa fantastiska bilder. Själv är jag väldigt nöjd med mitt 900-liters. Fler kar blir väääldigt svårt att snacka in hustrun på...
Hursomhelst, jag har idag i mitt 900 ett par stora påfåglar, ett par unga V Bifasciata, ett par Loiselle, ett par små guldsöm och ett par stora hantlar. Kan man klämma in ett par till utan att överbefolka, eller vad tror ni? Tänkte ett par jaggor, eller liknande. Är det dumt?
//KajKommentar
-
Misstänkte att det fanns resurser bakom dessa fantastiska bilder. Själv är jag väldigt nöjd med mitt 900-liters. Fler kar blir väääldigt svårt att snacka in hustrun på...
Hursomhelst, jag har idag i mitt 900 ett par stora påfåglar, ett par unga V Bifasciata, ett par Loiselle, ett par små guldsöm och ett par stora hantlar. Kan man klämma in ett par till utan att överbefolka, eller vad tror ni? Tänkte ett par jaggor, eller liknande. Är det dumt?
//KajCAKommentar
-
Ok. Hantlarna är de som bestämmer idag, men de skulle jag kunna göra mig av med. Däremot är det omöjligt att flytta påfåglarna. Det går bara inte.
Jag tackar för era synpunkter och ber om ursäkt för att det här gick OT.
//KajKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Nu så har elfenbenarna fått sina yngel frisimmandes sen tre dagar.
Svårt o få med ynglen på bild.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Bidrar med några bilder först på mina V.regani som börjar vissa upp sig mer och mer här hema. Sen på N.tetrachanta hanen och honan med frisimande yngel. Och avslutar med V.bifasiata Rio Chacmax storleken på han är nu c.a 23cm.
Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar