CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kul att titten i min lokal var värt besväret. Skall jobba på att få till lite skapliga bilder på dessa "monster" framöver.
Mvh JariKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Då har det gått ca en vecka sen jag införskaffade mina Festae o tänkte slänga upp några nya bilder på dom
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Firren på bild 3 är fortfarande väldigt mager men den äter iaf rätt bra, sista bilden(ursäkta skitiga rutan) är väll den som ser ut att må bäst720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Lite bilder på mina småfiskar på uppväxt missade trimacen dock kommer senare
bild1 Veja Argenta
bild 2 Flowerhorn
bild3 P.Motaguense
Bild4 Veja Bifcasiata
Bild5 H.cyanoguttatum
alla ganska precis klara med matbordet hehe..ser lite övergöda utMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
måste visa mina cittror åxo gillar dom(Färgklick i karet),honan överst hanen i mitten sen tog jag en bild på Jocke`s Motaguense par där honan visar sin bästa sida i färgprakt..hittade en liten trimac åxo till sist,, fick även med en bild till på A.Cittrinellum hona nr2Senast redigerad av Micke Jarhl; 15 May 2010, 21:12.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Argentean är så söt och gullig!
Var hittade du dom?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
det är honor allesammans, de är gravida...Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Härliga bilder Micke, det är nu det är som roligast, allt nytt o smått Nu är det bara o luta sig tillbaka o se dom utvecklas..Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar