CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ooops, det gjorde jag! Och jag glömde även att nämna den största katastrofen av alla: Jonas och Maddes uppslagna förlovning!! Som jag led när den bomben slog ned! Den gav med all rätt betydligt fetare och fler löpsedlar än lite elände i centralamerika.
//KajKommentar
-
Jepp!
Men bryggan är Atitlan och inte Amatitlan!
Atitlan har tills nyligen varit otroligt ren och fin. Jag har alltid druckit vattnet direkt från sjön.
Men den håller långsam på att förorenas. Förra året hade vi en kraftfull alg (cyano) blomning vilket förorsakade ett ramaskri här. Jag har skrivit en hel del om det:
Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Intressant o bra artikel, Bosse!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Tack,
Vad som är en mer intressant är hur modernatur försöker fixa vad vi ställer till!
Efter den stora blomningen blev vattnet kristallklart, nästan sjukligt som om man använt aktivt kol. Sedan sa det pang och vattenpest och hornsäv mm. Växte som tokiga ett tag.Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Fick tokrycket ikväll och slet tag i kameran och drog några bilder, kvaliten e ju inge vidare med dåligt ljus dålig skärpa och skitiga rutor, men det är ju iaf bilderMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vieja sp. "coatzacoalcos"
En bild på min Vieja sp. "coatzacoalcos" F1 hane.
Paret går i mitt 2.4m kar med Petenia,pearsei,Hetrospila och fungerar riktigt bra.. Mätte hanen till 20cm innan vi släpte över honnom. Honan är bara 15cm och det ser lite konstigt ut när hon simmar bredvid Peteniahanen som är 35+..Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
Kommentar