P.friedrichstalii hane
CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Snygg friedrichstalii hanne. Kontrastrik mot bakgrunden!
Kul detta med aggressionen hos just CA. Hos mina är det Salvinin ännu så länge som är kaxigast och visar upp sig för varandra. Synspila spotet chiapas hannen är lite kaxig mot Carpintis "Rio Escodido" hannen genom att blixtsnabbt växla över till orange panna med svart haka ochlika snabbt försvinner det. Jobbar på att få det på foto.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Snygg friedrichstalii hanne. Kontrastrik mot bakgrunden!
Kul detta med aggressionen hos just CA. Hos mina är det Salvinin ännu så länge som är kaxigast och visar upp sig för varandra. Synspila spotet chiapas hannen är lite kaxig mot Carpintis "Rio Escodido" hannen genom att blixtsnabbt växla över till orange panna med svart haka ochlika snabbt försvinner det. Jobbar på att få det på foto.CAKommentar
-
mmm Dovii e härliga
Nä denna honan går själv efter att den andra dovii honan jag har som går med hanen blev väldigt fast besluten om att få bort denna hona...
Tror inte hon skulle överlevt en dag till om jag inte plockat upp henne så hon har gått själv i 2månader till jag försökte ha henne med viejorna, men det gick inget vidare hehe.
Har en kull på ca 40st som jag har tänkt spara och se om jag kan få till en liten grupp som växer upp med varandra, så föräldrarna ska bort!CAKommentar
-
Var ett tag sen jag bidrog med några bilder men här kommer några iaf. Härliga bilder från samtliga.
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Parachromis motanaguense ska se om jag inte kan ta en bild på honan i kväll. Köpte paret för någon vecka sen och mitt intryck av det här paret iaf är att dom är betydligt snällare än jaggorna. Men det finns säkert dom som tycker tvärtom. Klart dom flesta ciklider är nog snällare än min Jaguar hane.Kommentar
-
Kommentar
-
Parachromis motanaguense ska se om jag inte kan ta en bild på honan i kväll. Köpte paret för någon vecka sen och mitt intryck av det här paret iaf är att dom är betydligt snällare än jaggorna. Men det finns säkert dom som tycker tvärtom. Klart dom flesta ciklider är nog snällare än min Jaguar hane.Senast redigerad av JockeB; 13 December 2010, 21:48.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Hallå vad händer om man skull stoppa dit dovii med dom två arterna .jag tror iallafall att doviin blir den som överlever.MVH LelleMenar du att redtiger är grymmare än dovii.det trodde jag alldrig.Senast redigerad av jemtlänningen; 13 December 2010, 23:36.Kommentar
Kommentar