CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Härliga bilder Micke och Jocke. Ser att där är bra färg på din Godmannihane jocke.
Min hane i unggruppen är i samma storlek men har betydligt sämre färg. Ska ta några bilder av dom till helgen.
Era festae är grymt snygga.Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
-
-
Ojojoj vilka bilder och fiskar! Verkar som om macrot funkar!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Tackar för responsen hehe...hänt grejor i karet sen ígår Umbiee honan har hämtat sig helt blivit en bestämd dam sätter alla utom jagga hanen på plats,skakar loss så fort umbiee hanen visar sig i grottan som jaggorna hade kan undra hur detta ska sluta.Hanen verkar dock bara måttligt intresserad tycker jag,De äter bra gav dom lite idag och det vart en rejäl pöl på golvet hehe nu känner man igen det...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Man är borta några dagar från forumet och kommer tillbaka och möts av den här härliga aktiviteten. Riktigt snygga bilder Jocke och Micke (glömde jag någon som har postat nu?)!
Edit: Verkar vara riktigt bra CA-drag just nu. Kul som fan!
/JockeKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
-
Jäklar vilka bilder och fiskar från samtliga Knappt jag vågar lägga upp mina med det går iaf att se fiskarna.
Kommentar
Kommentar