CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
själv så stoppade farbror blå mig och gav mig en ful lapp
angående festaen så hoppas jag du hittar en snygg make till na, såg nån i nån butik idag men jag minns fan inte var, kanske det var på herkulesMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
fina fisk bilder...jinnarp se till få upp den där botian du hade där med umbiee paret,tror han kan ta för sig rejält annarsMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Vieja godmanni hane 27cm
Två bilder på Vieja godmanni hane. Har även en stor hona men inga bra bilder på henne. Detta är paret som har varit hos Jinnarp,Beast,RobinH med andra ord syskon till de par som RobinH har hemma nu.
Har även 6st mindre men jag tror dom kanske är en annan färgvariant med mindre rött i.
Ska ta några bilder på dom.Kommentar
-
Två bilder på Vieja godmanni hane. Har även en stor hona men inga bra bilder på henne. Detta är paret som har varit hos Jinnarp,Beast,RobinH med andra ord syskon till de par som RobinH har hemma nu.
Har även 6st mindre men jag tror dom kanske är en annan färgvariant med mindre rött i.
Ska ta några bilder på dom.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Tackar tackar.. Ja en del rött har dom mindre godmannina men jag tycker att dom bode ha mer färg nu. Satt senast idag och läste om hur färgen på godmanni kan variera.
Hur är färgen på dina Jocke? Har du inga bilder på dom? Tror jag har 4+2 av dom små. Jag hoppas att dom kommer bli lika röda som dom stora..Kommentar
-
Jag reagerade lite extra på Petenia splendida som har ett uppkäftigt utseende samt godmannin som var riktig djup i färgen. Skulle vara kul att se dem IRL.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Tackar tackar.. Ja en del rött har dom mindre godmannina men jag tycker att dom bode ha mer färg nu. Satt senast idag och läste om hur färgen på godmanni kan variera.
Hur är färgen på dina Jocke? Har du inga bilder på dom? Tror jag har 4+2 av dom små. Jag hoppas att dom kommer bli lika röda som dom stora..
Dom som är på bilden var inte särskillt röda när jag köpte dom av Jinnarparen heller, dom var väl 15-18cm då..Senast redigerad av JockeB; 23 October 2010, 20:00.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
lägger upp några kassa bilder, tagna med mobil så förvänta er inget
två första mina fenestrator ungdjur 10 resp 7 cm
här kom nicaraguensis hanen med på bild
och synspilum vilket jag är lite tveksam till om de är en synspila
CA! finns inget annatKommentar
-
Trots detta är det han som är boss i karet. Dom går med Pearseipar och Hetrospilapar och en Vieja sp.coatzacoalcoshona.
Om du eller någon annan har vägarna förbi så är ni välkomna på besök..Kommentar
-
lägger upp några kassa bilder, tagna med mobil så förvänta er inget
två första mina fenestrator ungdjur 10 resp 7 cm
här kom nicaraguensis hanen med på bild
och synspilum vilket jag är lite tveksam till om de är en synspila
http://img179.imageshack.us/i/synspilumkebab.jpg/
//KajKommentar
-
-
Den här överraskningen dök upp idag:
Men sen blev Pågågelhannen intresserad och likt ett lejon gick han in och käkade upp samtliga. Han fick duktigt med stryk men bara stod där och tog emot det utan att vika undan.
När ungarna var borta flyttade Nicaraguanerna till en ny plats...
//KajKommentar
-
Kommentar