If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Japp tagit lite bilder igen Riktigt fint salvini parhittade en rot de vaktar direkt ..sen en gammal goding visserligen signel bara men fin en RÖD festae hona ska bara mata på henne lite..sen vart de lite mer bilder på övriga håll tillgodo
jagga,salvini,argenta,loisellie är par eller liten grupp sen har jag festae,motaguense honor som färg klickar i karet åxo då umbee på slutet trimac ska ur karet imorrn sålda..blev väl 7 arter då hihi..sen har jag 2+2 eliotti i det lilla stora fina riktiga pärlor börjar dela upp karet i 2 bitar nu
jagga,salvini,argenta,loisellie är par eller liten grupp sen har jag festae,motaguense honor som färg klickar i karet åxo då umbee på slutet trimac ska ur karet imorrn sålda..blev väl 7 arter då hihi..sen har jag 2+2 eliotti i det lilla stora fina riktiga pärlor börjar dela upp karet i 2 bitar nu
okej.. Jasså elliotti, var det Jinnarparens par som fick dig att bli sugen på dom eller har du haft dom länge? hehe
Jag kan bara bidra med en porträttbild, +30cm umbeehane
Det ser ut att bli en ny lek igen...och denna gången är jag förhoppningsvis tillräckligt vaken för att sno åt mig lite yngel.
Jag kan bara bidra med en porträttbild, +30cm umbeehane
Det ser ut att bli en ny lek igen...och denna gången är jag förhoppningsvis tillräckligt vaken för att sno åt mig lite yngel.
Ja det e dags att dra upp och sprida lite umbee yngel nu Rickard
Kommentar