CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Heiko och Axel. Det går bädda in i forumet också. Se till att ni kollar på detta. Det är undervattensfilm mmMed vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Hade en liten uppgörelse här i helgen MIn störste FH runt 10-12cm nu nästan rund hade gett sig katten på att han skulle flytta på min cittrinellum hane(lugnet själv) men aj vad han gick på pumpen han blev fransig i lacken efter uppgörelsen hihiMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Vann citrinellumen trots att han fick det sämre greppet! Imponerande.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Ja FH hade inte en suck men oj vad han slet jobbade han gav inte upp så lätt men munnen är inte vacker nu risk för svamp angrepp nu ...fick även hem fina loisellie från peter i kalmar men de är lite skygga + de försöker ta en grotta nu från jaggorna inte bra hanen är trög fattar nada,men jagga honan är vass riktig bitch hihi..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ja FH hade inte en suck men oj vad han slet jobbade han gav inte upp så lätt men munnen är inte vacker nu risk för svamp angrepp nu ...fick även hem fina loisellie från peter i kalmar men de är lite skygga + de försöker ta en grotta nu från jaggorna inte bra hanen är trög fattar nada,men jagga honan är vass riktig bitch hihi..
min festae hanne måste ha sörjt ihjäl sig när jag tog bort hans lilla moboffer (motaguensen)som bara var hälften så stor eller så tog honan livet av honom men hon är oxå bara 15cm hannen var 28cm r.i.p. ser skumt ut på bilden nästan som han hade ´"brutit nacken" men honan är pigg och går med sin kull småttingar nu ca 1cm storaMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
hur gick det med motaguensen då tar han sig?
min festae hanne måste ha sörjt ihjäl sig när jag tog bort hans lilla moboffer (motaguensen)som bara var hälften så stor eller så tog honan livet av honom men hon är oxå bara 15cm hannen var 28cm r.i.p. ser skumt ut på bilden nästan som han hade ´"brutit nacken" men honan är pigg och går med sin kull småttingar nu ca 1cm storaMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kul du hittat kameran
Skulle vara jäkligt kul att få se ditt kar nu med alla små bestar och jaggorna!CAKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kanon foto Micke, Citrinellum är riktigt tuffa min hane som e ca 15cm satte mitt stora godmanni par på plats efter ett par dagar i karet så jag va tvungen att flytta citrinellumen till ett annat kar...
Kul du hittat kameran
Skulle vara jäkligt kul att få se ditt kar nu med alla små bestar och jaggorna!Senast redigerad av Micke Jarhl; 03 September 2010, 04:29.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
lovade ju fler bilder hehe.. här kommer några till först jagga honans skador loisellie hanen tog över grottan eller reviret dock inte fått honom på bild ännu vet ej hans skador för mörkt, kommer väl ut när han blir hungrig ..jagga hanen trög och ointresserad av det reviret.. bilderna talar för sig själv kan tillägga att det vart mitt i maten på alla bilderna inte helt lyckat men men...Senast redigerad av Micke Jarhl; 03 September 2010, 19:55.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Härliga foto Micke..
man ser spår efter tydlig mun kamp på jagga honan iaf. hur stora e loiselleina du fått hem?CAKommentar
-
vi kanske skulle försöka med en liten höst träff framöver..vi får spånna lite se om vi kan få till en helg? Aldrig varit hos dig heller ännu har lite ta igen hehe..Ungarna lånade min kamera med tillbehör och då försvann sladden till datorn tog några dagar+svordomar innan jag fann den igen därav en paus med bilder hehe..men nu har jag några på lager kommer fler ikväll...CAKommentar
Kommentar