Absolut! De är snygga!
CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Vad ar detta? Dom ar till salu. Funderar lite pa att skaffa.
http://honolulu.craigslist.org/oah/for/1904905843.htmlKommentar
-
Kommentar
-
Wow, last lite om Cichlasoma ornatum. Värsta rariteten. Va kul fisk at ha hemma i vardagsrummet. Jag Köper!
Tack for snabbt svar.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
-
Har inte fatt nagot svar annu. Men jag undrar om dom inte har kopit dom fran Tangled Up in Cichlids. Ska bli intressant och se hur mycket han tar och vart han kopit dom ifran.
Tangled Up har Caquetaia umbriferus F1 till salu. Dom har en bild pa VF hanen. Wow....ta en titt.Senast redigerad av Norrland; 22 August 2010, 13:14.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Har inte fatt nagot svar annu. Men jag undrar om dom inte har kopit dom fran Tangled Up in Cichlids. Ska bli intressant och se hur mycket han tar och vart han kopit dom ifran.
Tangled Up har Caquetaia umbriferus F1 till salu. Dom har en bild pa VF hanen. Wow....ta en titt.SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
-
Vad ar detta? Dom ar till salu. Funderar lite pa att skaffa.
http://honolulu.craigslist.org/oah/for/1904905843.html
Kommentar
-
Tangled Up har Caquetaia umbriferus F1 till salu. Dom har en bild pa VF hanen. Wow....ta en titt.
köp ett gäng och odla fram lite och fyll resväskan när du är på besök i sverige vi är nog många som vill haMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-