CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Vilka bilder från samtliga. Sen är ju Chacamaxen en favorit undrar när min hane kommer upp i den storlekenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
/JockeKommentar
-
Det e ju han som e farsa till alla Chacamax bifasciator som e runt om i landet nu... så det blir nog inga dåliga avkommerCAKommentar
-
/JockeKommentar
-
Tackar alla för trevlig kritik. Bifasciata tycker jag är som vackrast i mellisåldern runt 20 cm då de har riktigt distinkt mönstring och grymma färger. Det beror givetvis mycket på hur de går, sällskap och hierarki och så vidare. Av de viejor som jag har erfarenhet av så har bifasc den vackraste grundfärgen, med det menar jag att den är rätt konsekvent med färgteckning oavsett humör och liknande. Förutom vid lek då de ser nästan gräsliga ut, svartvit TV kan man tro att det är då.
Jag har 6st ynglingar från farsgubben som går också för att vara säkrad med denna art inför framtiden.
Mvh JariKommentar
-
Tackar alla för trevlig kritik. Bifasciata tycker jag är som vackrast i mellisåldern runt 20 cm då de har riktigt distinkt mönstring och grymma färger. Det beror givetvis mycket på hur de går, sällskap och hierarki och så vidare. Av de viejor som jag har erfarenhet av så har bifasc den vackraste grundfärgen, med det menar jag att den är rätt konsekvent med färgteckning oavsett humör och liknande. Förutom vid lek då de ser nästan gräsliga ut, svartvit TV kan man tro att det är då.
Jag har 6st ynglingar från farsgubben som går också för att vara säkrad med denna art inför framtiden.
Mvh Jari
/JockeKommentar
-
Jaha då får väl jag bidra med några foto oxå.
Fick tag i ett litet tetracantha par igår, karet dom går i är gammalt och mycket repigt vilket syns tydligt på fotona..CAKommentar
-
-
-
Kommentar