CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
ja då kör vi en liten rapportering hihi..CA då fick hem ett fint par Freddies hanen minst 20cm troligen mer honan runt 14cm men tjock och fin sen tog jag hem ett troligt texas par verkar funka fint men oj vad de är tuffa sätter sig i respekt direkt .. för övrigt har sandby stora Labiatum/cittrinellum i massor, ett fint par Bifasciata Rio dulce(stora) små loisellie,sen såg jag stor zonata hane och en umbrifiera hona,+ och Tomocichla tuba ett gäng stora!
sen fanns där annat mindre...
Tackar för rapporten, alltid kul att höra vad Lasse har på lager..
/JockeKommentar
-
Vieja sp. coatzacoalcos
Vieja sp. coatzacoalcos f1 hane.
Brukar vara mycket mer blå ton på han.
Han blir nästan helt vit när han blir förbannad,ska se om jag kan ta en bild på det någon gång..Kommentar
-
JD hane ca:22cm
Inte helt nöjd med bilden,men men.. Tyvär dog honan för ett tag sedan men han har en snygg yngre dam nu..Kommentar
-
Senast redigerad av Lundensis; 10 July 2010, 22:09.Kommentar
-
Härliga bilder allihopa Kul att tråden hålls vid liv Keep em comingMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Fina fiskar Stefan.
Är det nytagna bilder?
Jag såg nämligen en stor grammodes hos lasse i sandby när jag var där i fredags.
Kanske var det din (har för mig att du nämnde att du eventuellt skulle göra dig av med dem), stora grammodes växer ju inte på träd direkt.
Har du yngel efter grammodes?Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Fina fiskar Stefan.
Är det nytagna bilder?
Jag såg nämligen en stor grammodes hos lasse i sandby när jag var där i fredags.
Kanske var det din (har för mig att du nämnde att du eventuellt skulle göra dig av med dem), stora grammodes växer ju inte på träd direkt.
Har du yngel efter grammodes?Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kul att se att "gubben" fortfarande håller stilen
Inga lektendenser?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar