Tack. Jäklar vad fina dom är Robin!
CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Riktigt bra bilder Robin.
Om några dagar är det semester så då har man lite mer tid att bidra själv.Kommentar
-
Jo efter lång väntan börjar dom komma till rätta. Var fruktansvärt rädda och gömde sig hela tiden hade nästan bestämt mig för att göra mig av med dom. Testade som sista utväg att flytta om i karet och helt plötsligt kom dom till rätta och håller troligtviss på att förbereda sig för lek nu. Konstiga var att de första dagarna jag fick hem dom verkade dom leksugna sen hände något. Kanske skulle dom snegla på fenestraterna som har yngel för typ hundrade gången. Jaggorna tycker iaf om deras avkommaKommentar
-
Kommentar
-
nja en del är borta ville inte växa konstigt nog men men sånt som händer har kanske 1max 2 motaguense kvar samma texas var åxo ganska små bara 2 firrar kvar men de verkar ta sig men så har jag ju ett kanon fint jagga par gående i det lilla 300L baljan jävligt sugen på släppa ner dom i det stora och då försvinner kanske resten av små fisken.. FH+ trimac var ingen bra kombo de bråkade mest hela tiden jämnstora men lika tjurskalliga som små...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
citrinellumfoton än en gång...
...de här fiskarna är nu nära topp 3 när det gäller mina favoriter.
Har 2 par igång samt ytterligare 2 potentiella par.
De tar väldigt lite plats när de leker, även om de försvarar sin plats väldigt aggressivt.
Tänk om....jag bara skulle ha 4 par i det stora karet, när de är fullvuxna, dvs +30 resp +20 cm, det hade varit något...Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
...de här fiskarna är nu nära topp 3 när det gäller mina favoriter.
Har 2 par igång samt ytterligare 2 potentiella par.
De tar väldigt lite plats när de leker, även om de försvarar sin plats väldigt aggressivt.
Tänk om....jag bara skulle ha 4 par i det stora karet, när de är fullvuxna, dvs +30 resp +20 cm, det hade varit något...CAKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
sen fanns där annat mindre...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
ja då kör vi en liten rapportering hihi..CA då fick hem ett fint par Freddies hanen minst 20cm troligen mer honan runt 14cm men tjock och fin sen tog jag hem ett troligt texas par verkar funka fint men oj vad de är tuffa sätter sig i respekt direkt .. för övrigt har sandby stora Labiatum/cittrinellum i massor, ett fint par Bifasciata Rio dulce(stora) små loisellie,sen såg jag stor zonata hane och en umbrifiera hona,+ och Tomocichla tuba ett gäng stora!
sen fanns där annat mindre...CAKommentar
Kommentar