Jaha, vem köpte vad på auktionen Blev allt sålt ?. Det var ju en diger lista och blev allt sålt så var det många nördar samlade , Bara att träffa sådana hade nog varit värt ett deltagande.
Poeciliaweekend i maj 2011
Kollaps
X
-
-
Det var en mycket lyckad helg i fantastiskt fint väderSenast redigerad av Kjell Fohrman; 16 May 2011, 09:49.Kommentar
-
Ja, allt blev sålt, även om några påsar Boliviaguppy gick för utropspriset 2 euro.
Men han som köpte dem blev glad, han hade rest långt för att få tag på just sådana.Kommentar
-
Kommentar
-
Kul när det finns efterfrågan..., Får man fråga om vilken påse som gich för högst pris ???, och hur stor andel av köparna var svenska resp utlänska ?.Kommentar
-
På din andra fråga har jag inget svar men 36% av deltagarna kom från Sverige och det var säkert som så att svenskarna köpte mer än de andra så kanske stannade 50% av fiskarna kvar i Sverige.
Bifogar en av mina fiskarKommentar
-
Dyrast var nog påsen med Xiphophorus clemenciae som jag bjöd på - har för mig den gick för 95 EUR.
På din andra fråga har jag inget svar men 36% av deltagarna kom från Sverige och det var säkert som så att svenskarna köpte mer än de andra så kanske stannade 50% av fiskarna kvar i Sverige.
Bifogar en av mina fiskarMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Dyrast var nog påsen med Xiphophorus clemenciae som jag bjöd på - har för mig den gick för 95 EUR.
Bifogar en av mina fiskar
(med hopp om fler bilder)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
men vill du inte säga vilken ska jag inte tjataMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
Det kommer säkert foton (med namn) på bägge arterna jag köpte i artikeln
Fast den andra delen av ditt inlägg är kanske intressantare även om den diskussionen snarare kanske hör hemma i Ciklidstämmetråden.
Poeciliaweekenden handlade ju rätt strikt om levandefödare och det blev fullbokat. Ciklidstämman i Stockholm var långtifrån fullbokad och handlade om det mesta och detta skulle ju då tyda på att temat borde vara mera "strikt".
Men trots allt så var det ju minst lika många på Ciklidstämman i Stockholm som på Poeciliaweekenden och på den förra ciklidstämman som var i Linköping och som var mer strikt "ciklid" så kom det betydligt färre än vad det gjorde på den mixade ciklidstämman i Stockholm så detta pekar ju istället tvärtom på att det kommer betydligt fler på ett mixat evenemang.Kommentar
Kommentar