Hejsan alla! Är en nygammal CA fantast (nån kanske kom ihåg mig?) som tänkt börja igen då det kliar nått fruktansvärt i mina akvariefingrar.. Har hittat ett 1000-liters burk som jag funderar på att slå till på men då undrar jag. Finns det några butiker som är speciellt duktiga på CA i Sverige nuförtiden?
Då jag bor i Umeå antar jag att det bara finns mer söderut och en "engångsbeställning" är kanske att föredra då framför att ta en art per sändning.. En art som jag är speciellt ute efter även om den inte helt är CA är N.Festae (spec. "black"). Har tidigare importerat själv så är rätt kräsen men vad jag kan se på eran bildtråd så finns det mycket fint i landet.
Så alla tips är välkomna på vilka jag ska kontakta!
Då jag bor i Umeå antar jag att det bara finns mer söderut och en "engångsbeställning" är kanske att föredra då framför att ta en art per sändning.. En art som jag är speciellt ute efter även om den inte helt är CA är N.Festae (spec. "black"). Har tidigare importerat själv så är rätt kräsen men vad jag kan se på eran bildtråd så finns det mycket fint i landet.
Så alla tips är välkomna på vilka jag ska kontakta!
Kommentar