Läste att Ancistrus bör ha tillgång till en trärot. Någon som vet hur viktigt detta är plus funkar den ihop med Petricola i ett Malawiakvarium
Ancistrus
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Dom funkar med Petricola, anc funkar även utan träfibrer, men det lättaste är att knö ner en liten bit trä under en sten eller så.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
-
-
Ja kör me en anc. o en L001 gibb. mest för att ja vill inte ha avkomma i mitt 2400 litersDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
De kan vara rejält aggressiva så det enklaste är faktiskt en mal, särskilt om det är könsmogna exemplar man börjar med. Jag har haft en "vanliga" ancistrushona på närmare 20 cm som kvickt dödade honan när jag köpte stora fina svarta med små vita prickar (dessa var större). Hon dödade senare även sin hane. Detta var i ett 540 med massor av gömställen.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Kommentar
-
De kan vara rejält aggressiva så det enklaste är faktiskt en mal, särskilt om det är könsmogna exemplar man börjar med. Jag har haft en "vanliga" ancistrushona på närmare 20 cm som kvickt dödade honan när jag köpte stora fina svarta med små vita prickar (dessa var större). Hon dödade senare även sin hane. Detta var i ett 540 med massor av gömställen.Mvh AlexKommentar
Kommentar