Hur ska vi öka aktiviteten på forumet?
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Som bevisat av posterna ovanför mig så verkar inte detta forum kunna hålla en bra stämmning... Det är ju helt katastrofalt barnsligt.Kommentar
-
Tyvärr så håller jag inte med dig Kaj. Det handlar inte om att få sista ordet utan det handlar om forumet och om föreningen och då är det som jag skrev i inlägget ytterst aktuellt även om du inte delar det med mig.Kommentar
-
Kommentar
-
Vem är detta
På Torsdag åker GCG ner med Ciklidvännerna i Malmö till Duisburg för att gå på Diskuschampionatet! Jädrar va kul! Vi skall även besöka massa butiker! Jag vet att minst 70 svenskar skall dit, så chansen att man stöter på någon är enorm! Vilka skall ner? Vad har ni för planer?
inlägg 57 58jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Vem är detta
På Torsdag åker GCG ner med Ciklidvännerna i Malmö till Duisburg för att gå på Diskuschampionatet! Jädrar va kul! Vi skall även besöka massa butiker! Jag vet att minst 70 svenskar skall dit, så chansen att man stöter på någon är enorm! Vilka skall ner? Vad har ni för planer?
inlägg 57 58
Ja, jag har inte en aning, hmm undrar hur många inlägg Janne har skrivit i mitt namn.
Ja det lär jag nog snart få reda på.Senast redigerad av qristina; 10 April 2010, 22:35.Kommentar
-
-
Sedan chistina, janne Cf Jag tror det är sådana här trådar som sänker forumetKommentar
-
Hej
Jag har lite olika åsikter varför det går upp och ner och kanske mer ner (just nu går det nog upp). Det konstiga är att statistiken ofta inte stämmer med magkänslan, men min magkänsla säger att afrikabiten gått ner. Självklart känner vi av konkurrensen från ciklider.se, zoopet.com och diskusforumen, konstigt skulle det vara annars.
Lite konstigt är det att frågan kommer upp nu när vi är inne i en perioden med många nya användare/skrivare (många verkar vara med ett tag innan de skriver). Men den har kanske "legat till sig" ett tag. Det är självklart en viktig fråga.
Det viktigaste vi kan göra för att få ett aktivare forum är självklart att skriva själva, ta hand om nya användare och inte hålla på och gnälla på varandra.
Ps. Kaj och Janne E: Diskusartiklar är alltid välkomna och en malartikel skulle inte sitta fel det heller!Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Tycker också att det är väldigt tyst på sajten från de ledande. Det är inte farligt att delta i forumdiskussionerna och hålla uppe intresset på forumet, men väldigt få av de som har uppdrag för föreningen hörs alls här. Jag tycker att det är ett handikapp för man får ingen närhet till föreningens styrande.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Nej det här var lågt..riktigt lågt. Vad har du själv bidragit med Kaj? Har du bidragit med att hålla ett aktivt forum? Känns som om du kastar sten i glashus.Kommentar
-
Men han har hittat en annan sajt som han kan svara på frågorna vilket är bra, och det är ju skoj att han ser att det blir fler och fler som besöker den sajten ciklider.se, men det är ju tråkigt att ciklid.se bara går neråt.Kommentar
-
Ingen av de nuvarande styrelsemedlemmarna brukar skriva på helgerna så det är inte så konstigt att vi inte gett sig in i diskussionen än. Om du menar rent generellt (vad menar du annars med "tycker att det är ett handikapp för man får ingen närhet till föreningens styrande") så förstår jag inte alls. Ordföranden Mikael skriver ofta och mycket och jag har skrivit näst mest inlägg på hela foumet. Alexander skriver också mycket.
Nu var detta enbart en iakttagelse som jag delar med malawijanne...förlåt qristina..och alltså inget som jag påtalade först.Kommentar
-
Kassören tar hand om ekonomin och det är mycket jobb. Ska vi även "kräva" att han ska skriva en massa på forumet? Vi är en ideell förening och då använder man de tillgängliga krafterna. Magnus skriver en hel del han också, och gör ett riktigt hästjobb för föreningen!Senast redigerad av Ola Svensson; 10 April 2010, 23:01.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Kommentar