Våg-effect i Troffe-Burk
Kollaps
X
-
-
tacktack Tycker din burk är imponerande och ja har återigen blivit nyfiken på acryl-akvarium, blev glad när jag såg din film där helheten är riktigt bra och det ser ut som akvariet har väldigt bra potential sen är dina ikola en av favoriterna bland troffar, såg igår en stor vildfångad grupp ikola på akvarieleasingTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
tacktack Tycker din burk är imponerande och ja har återigen blivit nyfiken på acryl-akvarium, blev glad när jag såg din film där helheten är riktigt bra och det ser ut som akvariet har väldigt bra potential sen är dina ikola en av favoriterna bland troffar, såg igår en stor vildfångad grupp ikola på akvarieleasing
Skulle det vara mojligt att du tog nagra bilder pa dessa Troffar? Detta är valdigt intressant pg av att många säger att mina ar VF eller minst F1. Sjalv tror jag dom ar bäsang odlade i Afrika.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
javisst kan ja det,ska dit på torsdag eller fredag å då följer kameran medTropheus Duboisi halembe, so
-
ja kanske, ja är nybörjare men det är mycket sten formation sen blir koraller ännu mer så det blir ofta väldigt kompakt så det krävs ofta rejäl cirkulation på alla nivåer,ja har ungefär 13000 l/h som är godkännt-men knapptTropheus Duboisi halembe, so
-
Jag var inne pa ett lassarett idag dar dom hadde en stor saltvatten burk med valdigt starkt ljus-mönster pa botten. Oppnade luckan ovanfor akvariet och armaturen hangde ca en meter upp. Det var inte halogen utan "led-lamps."
Ingen circulation pump, bara overflow box med tva return pipes vid ytan.
Problemet pa den hojden - gar det fa snyggt utan att bygga in hela chabanget?Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Daniel skriver lite om ett intressant projekt med LED:
Tips är att spana in vad saltvattensnissarna trixar med, de är testpiloter för mycket nytt/skoj.
Hilsen,
/PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Daniel skriver lite om ett intressant projekt med LED:
Tips är att spana in vad saltvattensnissarna trixar med, de är testpiloter för mycket nytt/skoj.
Hilsen,
/P
Håller med dig. Saltvatten-trollen är inte sena med grymma ideer. Bra länk. Tackar.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
snyggt filmer den ser jag så den fint där i natur..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Jepp LED tror ja är framtiden, intressant länk Patrik.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
en till länk för led http://reefbuilders.com/2010/04/14/m...-three-colors/
bla led format mer som rör, typ lysrör..Tropheus Duboisi halembe, so
-
specmats, VorTech ar ganska dyra har pa Hi. http://alohacorals.com/prestashop/ma...manufacturer=4
Billigast ar runt $420 pa internet
Hur mycket fick du betala i Swe?
Du skrev nagot om att den surrar mer an tunze?Senast redigerad av Norrland; 16 April 2010, 11:05.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
ja min som är modell mp10 kostade typ 2300 kr och det är din minsta, de större är mp20 och mp40 och ligger på 4000 kr och ja de är ganska dyra men oxå utrustade med acancerad intervall, min låter lite i maxstyrka men ja har den på 80 % och då är den tystTropheus Duboisi halembe, so
-
ångrar lite att ja köpte den minsta modellen, med de större hade det varit mer än tillräcklig kraft på typ 50-60 % styrka..Tropheus Duboisi halembe, so
-
Jag har last mycke pa denna sida. Valdigt informative angaende ny tech innom akvarie hobbyn: http://reefbuilders.com/Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
Kommentar