If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
tänk när vi har en lunch
Gabbi kan du skicka saltet..........gissa var vi sitter .... självklart på gavlarna
Hehe...Gött!
Bara en mystisk fråga..orkar inte bläddra mig igenom allt..men är XL Zoo en kedja eller är det du som startat upp det helt fritt och som du senare kommer flytta över Akvarielagret till?
Bara en mystisk fråga..orkar inte bläddra mig igenom allt..men är XL Zoo en kedja eller är det du som startat upp det helt fritt och som du senare kommer flytta över Akvarielagret till?
Visst är det enkedja
den sitter runt foten o i andra änden den runda tyngden heter Banken
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Japp nu har man tittat in på XL-Zoo. Första anblicken av akvariehörnan fick tankarna att gå till en vanlig butik typ, arken,djurmagasinet etc.
Dock visade sig innehållet vara lite annorlunda. Vitnamesisk kardinalfisk var kul,
xl jättestora bosemani är väl inte vardagsmat. Mycket snygga röda svärdbärare ( funderar på om det var lysröret som hjälpte till att "röda" dem).
Ja undrar vem som leverear sådana svärdbärare, mycket mycket hög klass.
Ja även riktigt snygga guppi med röd/gul stjärt.
Hann även med några minuter på Akvarieleasing och fick möjlighet att skaka tass med en malawikung = deelay . Ja här fick man dregla över bla mycket snygga fire fish, msobo, fryeri, aulonocara cobue ,bright blue plus en hel del annat. Bra storlek på fisken överlag och mycket hög kvalitet på färg och form.
Nästa Stockholmstur blir med bil så man kan handla lite.......
Kommentar