Vart ligger XL-ZOO ? Länken funkar inte? Nån som vet?
Xl-zoo
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/Stockholm -
-
XL-Zoo?
Ser att den där skumma reklamen om XL-Zoo dykt upp här igen, men nu med en välkänd logga, ortsnamnet Barkarby och en klickbar länk!Newbie December 2009
Järfälla/StockholmKommentar
-
Har redan varit där några gånger. Akvarielagret ska så småningom flytta prylar dit om jag fattat rätt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag hoppas att Akvarielagret ligger kvar där det ligger, det är ju mycket längre till Barkaby :-).
Det får väl bli en heldagsutflykt för oss som bor på andra sidan, finns ju en massa andra affärer där som man kan göra av med pengar i oxå:-)
Ska bli skoj att se, har ju inte varit där ännu.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Jag har visst varit där själv i våras, vet inte om det het XL-Zoo då... slog bara fast att det inte fantes något fisk eller akvarierelaterat där alls. Tog svängen förbi på väg hem ikväll och såg att det fantes stora skyltar på fasaden där nu.
Skulle vara mycket konstigt om Akvarielagret flyttade... de har ju ett väl inarbetat namn och lokal där de är. Skönt dock om de ynglar av sig lite speciellt i Barkarby som i princip ligger granne med mig, ju flera bra ställen att besöka ju bättre. :-DNewbie December 2009
-
-
-
Newbie December 2009
-
Var inom Akvarielagret idag och fick lite info om XL-Zoo.... det verkar bli riktigt bra!Newbie December 2009
-
Kommentar
-
-
Lite information från framsidanjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar