Xl-zoo
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Kommentar
-
Kommentar
-
Akvarielagret har en rejäl hög med duktiga kvinnliga akvaristkunder som önskar parkera sina gubbar någonstans också. Jag funderar på en mekanohörna?Kommentar
-
Kommentar
-
Ett bollhav vill vi ha till våra busungar, får inte glömma barnen:-) De är ju de som ska se till så att vi får det bra på äldre dar.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
För övrigt tycker jag det ska bli otroligt spännade att åka och titta in butiken när den är färdig när man drar sig mot söder framöver.. Lycka till Christer!SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
*hehe* En kombinerad Mekano- & TV-spelshørna borde funka før båda barn och gubbar... Bara ni inte sätter upp en TV som visar fotboll... huuuuu! Då kommer jag att definitivt att bojkotta er tyværr.Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
( risken är bara att kontot är tomt då jag bestämt mig för vilkla firrar som skall
följa med hem ) ( ja vi har gemensamt konto)Kommentar
-
Ja jag har då tänkt lämma fru och barn på Barkaby outlet så då har man nog gott om tid att handla fiskar, väntar bara på att allt blir klart.
( risken är bara att kontot är tomt då jag bestämt mig för vilkla firrar som skall
följa med hem ) ( ja vi har gemensamt konto)
Skulle inte kunna ha gemensamt konto, iaf inte så att sambon skulle kunna se inköp av akvarier, fisk och annat (det får får man betala ur handkassan...)Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Du får hitta ett svartjobb till akvariekassan. Då syns inte inköpen så mycket bara att det kommer en massa nya saker i hemmetLasse.HKommentar
-
Snälla öppna i Oslo!
Har nu flyttat till Oslo. Huamig, här är det dyrt och dåligt utbud. Förutom Jan Holt akvarium är det svårt att hitta ngt som ens påminner om utbudet i motsvarande svensk stad (typ Göteborg). Eller åtminstone öppna en webbutik med försändelser till Norge (folk är rika som troll här med alla oljepengarna).Kommentar
Kommentar