Tömde mitt 720 kar idag och slet ut en gammal tråkig platskrävande hel bakgrund och skall ersätta den med lite moduler. Nu till mitt dilemma, rutan är målad i en tämligen ljus blå färg som jag verkligen känner att den måste jag ha väck. Frågan är ska jag måla svart (alt svart solfilm) eller en "vanlig" blå färg eller en mörk blå färg. Är där någon som har några bra bilder på olika resultat med olika färger så länka gärna dom.
Såg i någon projekttråd nånstans att dom hade smetat ut silikon på rutan och sen tryckt fin sand i silikonet, såg rätt trevligt ut men är där någon som vet om det håller nån längre tid (jag tycker det känns lite tveksamt, men jag har gärna fel). Snälla inspirera mig så att fiskstackarna kan komma upp ur sin regntunna så snabbt som möjligt.....
Såg i någon projekttråd nånstans att dom hade smetat ut silikon på rutan och sen tryckt fin sand i silikonet, såg rätt trevligt ut men är där någon som vet om det håller nån längre tid (jag tycker det känns lite tveksamt, men jag har gärna fel). Snälla inspirera mig så att fiskstackarna kan komma upp ur sin regntunna så snabbt som möjligt.....
Kommentar