Nu har det anlänt ett par små fahakas=) Lite skygga, nått tips på mat att få igång dem?
Kulfiskar
Kollaps
X
-
-
Några guppys och lite posthornsnäckor brukar fungera bra. Använd inte snabbsimmande fiskar som foderfisk då dessa kan stressa kulorna innan de ackliamtiserat sig.Kommentar
-
Ok, har ett gäng neontetror men tror de är lite för kvicka för dem. Skall finnas några körsbärsräkor i karet också.
Har tre stycken men det lär bli enbart en som jag ska behålla. Ser nu att två har grävt ner sig i sanden.
Hur länge kan man tro ha dem tillsammans innan det blir oroligt? Kanske aktuellt att sära på dem snarast?Mvh AlexKommentar
-
Jag har bara provar att hålla en, de är ju inte kända för att vara särskilt kärvänliga av sig. Men är bara burken stor nog och du har ett tjockt sandlager som de kan gräva ner sig i så kanske du kan ha dem tillsammans ett tag i allafall.Kommentar
-
Ok, får avvakta och se helt enkelt.
Slänger upp en mobilkamera bild på den som är mest framme just nu.Mvh AlexKommentar
-
Polarns fahaka käkade hela räkor med skal och allt som en galning. Även äppelsnäckor i olika storlekar glufsa den i sig Ett tips är att köra ngn liten odling på sådana..Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Men Alex, fina kulor!
men du... vad hände med Diskusarna?
Vi inväntar återfall, det kommer har jag hört från säkra källor.
I mina Akvarium:
*Geophagus sp. "orange head tapajós"
*Satanoperca Leucosticta
*Marlboro Red
*Blue Diamond
*Kobalt Blue
*Div L-Malar
*Citron och Koppar Tetror
"Man kan inte ha för mkt filter"
Kommentar
-
Nu äter kulorna! Eller kulan, det är en som är smällfet och håller undan resterande. Mysis var populärt.
yel_low, du hör sällan till någon säker källaMvh AlexKommentar
-
-
-
-
-
-
-
Kommentar