Ok, tack för tipset. Hur kan jag fixa fram sådana?
Kulfiskar
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
finns i de flesta akvariebutiker jag har varit i, råkade få med några st i en påse för några år sedan och har sedan dess haft flera hundra, fram tills ornatumsens ankomst. hittar bara tomma skal nu och misstänker dem starkt.
ps. skriver om sandsnäckor...Kommentar
-
Fan.. trodde du menade kulfisk :ninja_small:Kommentar
-
heheKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jo mina Tetraodon får regelbundet snäckor i olika storlekar - från de små posthornsformade som finns i hundratal i alla kar jag har växter i (dessa repar jag med finmaskig håv från glasen), sandsnäckor och trädgårdssnäckor. När jag bodde i områden med mjukt vatten (Gbg o Småland) hade jag aldrig några snäckor i karen. Tror de behöver hårt vatten. Pröva havssalt i ett litet växtkar och i med snäckbemängda växter (brukar finnas hos handlarn, annars får du ympa in snäckor från ngn med hårt vatten).Kommentar
-
-
-
Lille, han ser rätt maffig ut.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar