Fixa Acrylic Akvarium

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • HåE
    Användare
    • September 2007
    • 1525

Snyggt! Härligt djup i blåfärgen. Grattis till segern mot Färjestad.
    När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.

Kommentar

• cf.akvarielagret
      Användare
      • April 2002
      • 5028

Ursprungligen postat av Norrland
      Start:

Tvattat grus och lagt i sten:

Trimmar filtret:

Det får räcka för i dag:

Kör Fluval X5 med aktivt kol i några dagar medans filtermaterian betäcks med bacterier (bild 3). Det är ett bra drag i filtret måste jag påpeka.
      Snygg bänk
      har du för mycket fritid
      jag är Ateist
      men Gud talade till mig
      Gud är stor
      jag frågade hur stor ? inget svar
      han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• Norrland
        Användare
        • December 2009
        • 557

Ursprungligen postat av HåE
        Snyggt! Härligt djup i blåfärgen. Grattis till segern mot Färjestad.
        Håe, jag håller med. Ska nu försoka hanga armaturen så ljuset dansar pa botten och stenar. Men det får bli efter SAIK tar SM-guld. he! he!

Kan knappt vänta med att slappa i mina Ikolor. Det kommer att bli kanon.
        Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.

Kommentar

• Norrland
          Användare
          • December 2009
          • 557

Nu är det klart! Väldigt nöjd är jag. Postar två videos pa när sista fisken blev isläppt.
          Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Stack till stranden ett par timmar - kom hem – nu tuggar en hona. Jo, inte är Ikolor svår lekta inte.
          Följde Johan F tips att köra en grupp/burk. Tackar dom färgar ut rejalt.
          Jag vill tacka alla som postat, tittat och följt länkarna. Det var väldigt kul att få dela med sig I detta project med mina Svenska medborgare. Hoppas jag inspererat er att kopa Ikolor/Acrylic.
          Ha det tills vidare. Gå nu och kop en SAIK tröjja så ni ser ut som folk.
          Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.

Kommentar

• HåE
            Användare
            • September 2007
            • 1525

Riktigt fina troffar! Mycket fint kar också. Kommer inte att köpa en SAIK tröja men hoppas att ni slår ut HV71 och går till final. Det såg dock inte så bra ut i första matchen.
            När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.

Kommentar

Arbetssätt...