Fixa Acrylic Akvarium
Kollaps
X
-
-
Saknar Ehiem. Det ar utan tvekan det bästa. Dubbelt så dyra här.
Har ni Aqua Clear i Sverige?
Jag skrapade iden till min provisoriska akvarie bänk. Nya iden blir trevligare.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Aqua Clear finns i Sverige. Deras powerheads är riktigt bra och mycket prisvärda enligt mina erfarenheter.Kommentar
-
Burken fylld och tat. Ser helt otroligt ut med vatten.
Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Burken fylld och tat. Ser helt otroligt ut med vatten.
http://i1028.photobucket.com/albums/...o/IMG_2054.jpgKommentar
-
Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Grymmt projekt där Norrland.
Har du importerat Ikolan själv?
För att ja är himla sugen på att få fatt i en grupp med så breda band?Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Hoppas du får tag pa fina firrar. Vore det inte sa lång skulle du gärna få bestalla av mig.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
ser snyggt ut, håller med att eheim är bra kanske det bästa rent av å ja har kört med e hela tiden utan problem, lite lustigt att ja förmodligen ska beställa en GDM (golden dwarf moray) som ja hört bara finns runt hawaii http://www.wetpetshawaii.com/Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Siktar pa Fredag. Dessa ska fa simma i nya burken.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Dessa ska betala av akvarie bänken.
Senast redigerad av Norrland; 29 March 2010, 09:48.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Bänken snart fardig:
Reglar 2*4s - 10 stycken totalt:
Tjock skiva for att utjamna tryck:
Nu återstår bara fin-justering av dörrarna sedan ar det klart:
-
Den var snygg! Bänken alltså. Ser ut som om den kostade 200$mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Start:
Tvattat grus och lagt i sten:
Trimmar filtret:
Det får räcka för i dag:
Kör Fluval X5 med aktivt kol i några dagar medans filtermaterian betäcks med bacterier (bild 3). Det är ett bra drag i filtret måste jag påpeka.Senast redigerad av Norrland; 31 March 2010, 09:26.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Start:
Tvattat grus och lagt i sten:
Trimmar filtret:
Det får räcka för i dag:
Kor Fluval X5 med aktivt kol i nagra dagar medans filtermaterian betacks med bacterier.TropheusKommentar
Kommentar