Uppdatering?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pelle Linerzén
    Användare
    • November 2005
    • 106

Uppdatering?

Kommer det att uppdateras föreningsinfo m.m. här på ciklid.org? Tänker bla på medlemserbjudanden, bakgrundsbilder m.m.
    Pånyttfödd med 400 liters malawi
  • endymion

Ursprungligen postat av räven
    Kommer det att uppdateras föreningsinfo m.m. här på ciklid.org? Tänker bla på medlemserbjudanden, bakgrundsbilder m.m.
    Tänken är ju att det ska finnas, eftersom bakgrundbilder ligger på mitt bord får jag svara på det. För att det ska fungera måste jag få hjälp med bilder alternativt ta bilder ur fototävlingen. Men ingen har anmält intresse för att hjälpa till med bilder. Ska jag lägga upp bilder ur fototävlingen måste fototävlingen delvis byggas om. Men just nu har jag annat arbete med hemsidan som jag proriterar högre.

Kommentar

• Pelle Linerzén
      Användare
      • November 2005
      • 106

Ursprungligen postat av endymion
      Tänken är ju att det ska finnas, eftersom bakgrundbilder ligger på mitt bord får jag svara på det. För att det ska fungera måste jag få hjälp med bilder alternativt ta bilder ur fototävlingen. Men ingen har anmält intresse för att hjälpa till med bilder. Ska jag lägga upp bilder ur fototävlingen måste fototävlingen delvis byggas om. Men just nu har jag annat arbete med hemsidan som jag proriterar högre.
      Ok, kan förstå att det är ett jäkla jobb och slit för en person....
      Hade jag haft kunskapen kunde jag ha erbjudit mej att hjälpa till...

Tänkte bara att för en eventuell ny medlem (och även för oss andra!) kunde det vara roligt att se lite erbjudanden så som rabatter m.m., idag står senaste medlemserbjudandet från 2007.

Alla ni som håller på med hemsidan ska stort cred för vad ni gör, och hinner med, i allafall!!!
      Pånyttfödd med 400 liters malawi

Kommentar

Arbetssätt...