If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hej. Jeg skal snart til Södra Sandby for at hente nogen fisk. Jeg går også og leder efter T. Passionis. Vi i om der er nogen butikker eller private der har Passionis til salg i det sydlige Sverige??
Hej. Jeg skal snart til Södra Sandby for at hente nogen fisk. Jeg går også og leder efter T. Passionis. Vi i om der er nogen butikker eller private der har Passionis til salg i det sydlige Sverige??
Mvh Aladin
Jag tror tyvärr inte att den finns i Sverige varken i privat ägo eller i butik.
Jeg talte i telefon med Sandby Ciklidhobby for to dage siden og skal snart over og hente en lille flok Heterospila Ærgeligt at Passionis ikke findes i Sverige. Måske skulle man bestille hos Jeff Rapps. Det er bare så forbandet dyrt
Mvh Aladin
får du tag på passionis så får du gärna hojta om var du köpte dem, jag är sugen på dem oxå
Kommentar