Ciklibladet No1/2010 i brevlådan

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Alexander Ylipää
    Användare
    • October 2003
    • 3615

Tycker att vissa av inläggen här är på sandlådenivå. Även om det är en sen lördagsafton.

Det är jättebra att styrelsen får kritik, för utan det så kommer vi ingenvart. Det som många dock glömmer är att kritik kan vara i både positiv som negativ form. Jag vet inte var folk har fått för sig att styrelsen är orubblig och någon form av ett "hinder" för forumet. Trist om det är så.

Oavsett om det är via mail eller på forumet som man framför kritik eller vill ha någon förändring så är det faktiskt så som Kjell säger. Det är på årsmötet som alla medlemmar har verkligen chans att påverka.
    Mvh Alex

Kommentar

• LN
      Användare
      • December 2004
      • 4744

Jag tror att skälet till att det ÄR detta tonläget på Ciklidforumet är att man vill skaffa sig själv o andra en anledning till att bryta upp ur detta forumet.

Ungefär som när man ska till att besluta sig om att byta jobb, man skaffar sig dom agrument man behöver för att ta "rätt" beslut.

Tyvärr kommer jag inte upp till Ciklidstämman men det hade varit intressant och föra en debatt där med texten " ska NCS forum finnas i nuvarande form?"

Om det blir ja på den frågan så blir ju nästa naturliga fråga "hur ska vi sammarbeta för att detta ska hända?"
      Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
      Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

Kommentar

• Mikael W
        NCS Medlem

• August 2002
        • 8621

Hej

Det är länge sedan det har skrivits något om det den här tråden skulle handla om, så jag drar slutsatsen att det är avklarat och stänger tråden.

Beklagar å mina egna och styrelsens vägnar de missar vi har gjort med utskicket av CB nr 1. Det handlar om ett begränsat antal medlemmar, och tidskrifterna ska nu vara postade och att vänta inkommande vecka.

Saknar någon fortfarande sitt CB är det bäst att maila medlem(at)ciklid.org eller skicka PM till mig.
        mvh
        Mikael W
        (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

Arbetssätt...