If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Japp ,var hemma på lunchen och visst CB1 hade anlänt, kan det verkligen vara så att jag blev först med att läsa denna via normalt postutskick ?.
( jag menar man bor ju inte centralt direkt)
Jag fick oxå CB 1 2010 idag, och 1,2,3,4 2009 inklusive almanacka!!1
Det konstiga är att jag fått dubbla uppsättningar av 2009 år upplaga, hur ska jag göra med den extra uppsättningen? Jag kan nöja mej med en ...
Det konstiga är att jag fått dubbla uppsättningar av 2009 år upplaga, hur ska jag göra med den extra uppsättningen? Jag kan nöja mej med en ...
Ge den till en potentiell ny medlem eller fråga om du får lägga den på disken i din lokala ciklidaffär!
Och jag som trodde att jag missade första nummret på mållinjen, men se, idag när jag kollade igenom den högst ointressant högen med räkningar på bordet så låg i botten något med en stor blå fisk på framsidan.
även jag fick dubbla nummer av 2009, hade ni så många kvar
Men jag kan nog hitta nån akvarist som kan gilla dem
Ni som har fått dubbla uppsättningar och eventuellt inte finner någon ni känner som ni kan ge dom till så försök att få någon lokal Zoobutik att ha dom vid disken för eventuell läsning för kunder och potentiella framtida medlemmar i NCS.
Jag är övertygad om att det är väldigt få som känner till NCS och att det är mycket få personer som överhuvudtaget känner till Ciklidbladet. Om de känner till Ciklidbladet så blir de säkert förvånade över kvaliteten...för det är jag fortfarande efter flera års medlemskap.
Kommentar