If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ett besök på Åleds är aldrig bortkastat! 10 års garanti på karen var det i alla fall när jag handlade. Det bästa är ju att man aldrig har nytta av garantin
Är själv född och uppvuxen i Göteborg och vet att bekanta som bl.a sysslat med saltakvaristik har kunnat specialbeställa bra kar där till rimligt pris.
Åleds kan man förövrigt såklart inte bortse från i sammanhanget som en del redan varit inne på...Man får en väldig kvalite för pengarna. Har personligen nästan uteslutande haft Åleds akvarier under de dryga 25 år jag sysslat med akvarier...De är kanske inte så speciellt snygga tycker jag själv men det har ALDRIG varit några problem med dem - Håller år efter år även om de behandlats hårdhänt vid flyttar och annat stök...
Mvh/Andreas.
Senast redigerad av Gäst; 11 February 2010, 20:45.
Jagefeldts Glasmästeri i Lysekil tillverkar akvarium åt Kent i Nol.
Jag har köpt 3st nya med alu-ram därifrån. Kan inte annat än rekomendera detta kar.
Mvh Göran
du har inte möjligtvis någon bild på någon utav dessa kar? jag funderar på att köpa ett utav kent, men funderar på vilket bara, med alu-ram eller helglas?
mvh igor
Kommentar