cf kommer garanterat
Vem kommer till ciklidstämman 2010
Kollaps
X
-
Vem kommer till ciklidstämman 2010
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenTaggar: Ingen -
-
Är väl nödd o tvungen!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Verkar som om ni får klara er utan mig!! :-( Jobbar den helgen och har redan begärt en massa småsemestrar under våren. Kommer jag dragandes med en till så dödar de mig... men å andra sidan så dricker jag bara upp all öl och kommer med dåliga skämt, så jag tror ni får det fint ändå!!
Hilsen,
/PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Hmm jag får nog fundera på det. Man blev ju inte direkt överöst med coola SA ciklider under föredragen. Apistogrammor är ju lite fjuttigt liksom....Kommentar
-
-
Jag är tveksam. 250 :- för en dag för att endast lyssna på några föredrag är i högsta laget för mig oavsett om det är nån form av ciklidgud som föreläser. Tycker det behövs en hel del omkringaktiviteter för att det ska bli motiverat.http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2166816
Inget akvarium för tillfället...Kommentar
-
Jag prioriterar CA-träffen istället. Blir lite svårt att komma ifrån två gånger på så kort tid upp till Östergötland.
/JockeKommentar
-
-
Jag ska försöka komma. Apisto föredragen lockar mycket. Har förövrigt aldrig
träffat någon annan medlem i verkligheten. Är intresserad av att hänga på
samm åkning om någon från trakten ska upp.Kommentar
-
Jag lär ju åka upp, och Jocke (Banderad) är också välkommen att hänga på om han villKommentar
-
Kommentar
-
/JockeKommentar
-
Kommentar
Kommentar