Vem kommer till ciklidstämman 2010
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Christer vill nog bara poängtera att tråden inte ska bli en diskussionstråd utan mer en tråd där folk skriver att de ska komma...och de som inte ska komma behöver således inte skriva här.
Det finns andra exempel på trådar där man endast önskar vissa svar/vissa medlemmar att skriva så varför inte även i denna? Mer och mer kan man se trådar försvaras som om det vore egna ägodelar och det är nog mycket detta som stör stämningen. Sedan modereras det svagt...och inte alltid konsekvent..men man ska ändå inte klanka ned på dessa personer som ger sin fritid till att försöka göra forumet trevligare.
Jag är mitt emellan...jag ska försöka komma...ska absolut göra mitt bästa för att komma för en gångs skull men jag är inte livegen utan behöver ta hänsyn till andra faktorer innan jag kan bestämma mig.Kommentar
-
-
Flygbiljett till valfritt land i Europa eller
Inköp till en mycket romantiskt middag till dig och din partner (säkert många på det här forumet som skulle behöva satsa på det ) eller
En ny grupp ciklider eller
...
Ja, du förstår säkert vart jag vill komma. Det är inte summan i sig som är det viktiga egentligen. Du skriver det sociala men jag tycker mitt sociala liv är helt ok som det är och vill gärna få ut nåt annat. Men det är nog som jag skriver i andra länkar mycket klubben för inbördes beundran. Men ni måste inse att det finns många som är intresserade av akvariehobbyn som gärna skulle gå på ciklidstämman om det hade varit lite mer aktiviteter runtomkring. Alla sätter sig inte på knä och får tårar i ögonen när Ad Konings kommer in i rummet...http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2166816
Inget akvarium för tillfället...Kommentar
-
så nu är ni alla inblandade kompisar igen!? Det låter ungefär som en petrochromis grupp first time (tack för lite se&hör här..hehe)Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ja du...
Flygbiljett till valfritt land i Europa eller
Inköp till en mycket romantiskt middag till dig och din partner (säkert många på det här forumet som skulle behöva satsa på det ) eller
En ny grupp ciklider eller
...
Ja, du förstår säkert vart jag vill komma. Det är inte summan i sig som är det viktiga egentligen. Du skriver det sociala men jag tycker mitt sociala liv är helt ok som det är och vill gärna få ut nåt annat. Men det är nog som jag skriver i andra länkar mycket klubben för inbördes beundran. Men ni måste inse att det finns många som är intresserade av akvariehobbyn som gärna skulle gå på ciklidstämman om det hade varit lite mer aktiviteter runtomkring. Alla sätter sig inte på knä och får tårar i ögonen när Ad Konings kommer in i rummet...Kommentar
-
....och min första Ciklidstämma kan jag ju inte missa!Senast redigerad av Bjorn; 20 February 2010, 03:20.Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Jag har ju knappast varit styrelsemedlem på alla de stämmor jag varit på. Men har man sett prisborden på stämmorna förstår man nog det. Normalt sett brukar det ju vara ett par värstingytterfilter, mängder med foder, böcker, presentkort mmKommentar
-
Sluta ta mig allvarligt när jag inte är det (trots att jag kan verka otrolig seriös ibland när jag definitivt inte är det) ;-)Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
funderar faktiskt bara på att åka dit på lördagen.......behövs förbokning på det?Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2166816
-
Kommentar
-
Haha, nja, nu ska vi inte ta i. (förhoppningsvis glömde du ett efter din text.) Jag är sugen på att åka men efter att jag skrev att jag ville ha lite runtomkringaktiviteter så ballade allt och alla ur på det här forumet. Har förstått för bra längesen (har läst det här forumet under några år nu) att det finns några som skyr varandra som hund och katt på det här forumet. Kul att läsa ibland, mycket tråkigt att läsa ibland. Verkar som de tar första bästa chans att fortsätta med detta.http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2166816
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar