Är så himla glad!
Höll på fånga upp Discus igår i mitt 320 L möbelkar i vardagsrummet.
En av Discusrna hoppade ur håven och flyger bakom möbelkaret.
Omöjligt och nå, en small springa emellan vägg kar. Och ett kar på 320L flyttar man inte ut lätt eller vågar.
Panik hatar när någon plågas!
Tömmer hela karet på fiskar sammtidigt jag har en slang till avloppet och tömmer vatten.
hjälper till med hink att tömma karet när fiskarna är ur karet.
Sammtidigt hör jag att discusen sprattlar när cirka en halvtimme har gått, hjärtat plågas på mig. sånt är jobbigt och veta när någon plågas.
Vattnet ur, går inte rubba karet fast där är bara grus kvar.
Tömmer grusen, kan flytta karet. Och kan pela ut Discusen med en långstav, andas fortfarande efter 45 minuter, och väldigt dammig efter läggat bakom karet.
Ger han en chans, stoppar han i ett 40 Liters kar.
Men jag tror hoppet är över, men efter en timme ser han piggare ut.
Idag när jag skriver detta har fått hoppa över igen till vänner och simmar glatt.
Lite tillrufsad i färgerna ser han ut, men inget problem med andnig och såt vad jag kan se.
Alltså 45 minuter bakom ett dammigt möbelkar och överlever!
Höll på fånga upp Discus igår i mitt 320 L möbelkar i vardagsrummet.
En av Discusrna hoppade ur håven och flyger bakom möbelkaret.
Omöjligt och nå, en small springa emellan vägg kar. Och ett kar på 320L flyttar man inte ut lätt eller vågar.
Panik hatar när någon plågas!
Tömmer hela karet på fiskar sammtidigt jag har en slang till avloppet och tömmer vatten.
hjälper till med hink att tömma karet när fiskarna är ur karet.
Sammtidigt hör jag att discusen sprattlar när cirka en halvtimme har gått, hjärtat plågas på mig. sånt är jobbigt och veta när någon plågas.
Vattnet ur, går inte rubba karet fast där är bara grus kvar.
Tömmer grusen, kan flytta karet. Och kan pela ut Discusen med en långstav, andas fortfarande efter 45 minuter, och väldigt dammig efter läggat bakom karet.
Ger han en chans, stoppar han i ett 40 Liters kar.
Men jag tror hoppet är över, men efter en timme ser han piggare ut.
Idag när jag skriver detta har fått hoppa över igen till vänner och simmar glatt.
Lite tillrufsad i färgerna ser han ut, men inget problem med andnig och såt vad jag kan se.
Alltså 45 minuter bakom ett dammigt möbelkar och överlever!
Kommentar